Lathet Eller Fantasi = Finns Ingen? xD

Hejjhejj .

Kom just på att kolla hur många inlägg ( Och Komentarer jag fått.. Samt Bilder jag laggt upp. ) jag gjort under hela tiden som jag haft blogg. Inte särskilt många om jag får säga själv.
Här kommer hela den låånga listan ^^.
 

Inlägg:77
Kommentarer:7
Bilder:49


Bedömm själv. 77 Inlägg.. Och bloggen har jag haft i ett par månader nu.. Bilddagboken har jag ju till och med haft under en kortare tid, och där är det mkt mer än vad det finns här xD
Men vem vet, antingen så har jag väldigt kass fantasi, eller så är jag bara lat på att skriva. Haha.. Ja, men sånt är väl livet. Men då är det väl tur att det bara blir fler och fler inlägg hela tiden ( ^^ ) ?
Börjar få ont i ryggen nu, så då är nog det här inlägget slut ^^
-SLUT xD

Kram <'33 //
Jaoduu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0