Ännu en dag från skolan.

Hejjhejj .

Jag blev hemma idag med då.
Anledningen i matte : Cykeldag + Precis varit sjuk = Dårlig kombination. Dårlig kombination = Lika bra att stanna hemma.
Men eftersom att jag inte kunde åka idag så kanske jag kan gå imorgon. Och det är ju bättre än att jag får vara hemma en vecka till bara för att jag gick till skolan en dag. Har i alla fall rätt så tråkigt. Vaknade vid 10- tiden idag, villket var rätt så skönt. Har vaknat vid halv 9- tiden förut. Mikaela var inte häller så bra idag hon häller. Försöker klura ut hur Tilde gör sina "Tvillingbilder", jag förstår bara inte hur hon gör. Så.. Så äre ;)


Kram ♥ // Jaoduu
                          

Kommentera
Postat av: Tilde

Jag ska berätta, dt lovar jag :P Sanna och JOnna vill ockå veta, så ska lära dem också. Bara dt att dt är så svårt att skriva hur man gör dt. Skulle vara bättre om jag visade er allihop samtidigt någon gång när vi alla var. Så jag slapp sitta och berätta samma sak tre gånger x )

2007-09-05 @ 18:50:34
URL: http://peltoniiemi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0