GodMorgon

Jao.. Vaknade nyss, 08:45 *suck*, hade velat sova lite längre.. Happ, än så länge är vädret bra iaf, men hoppas att det blir ännu bättre sen :) . Idag är det ngn Cirkus inne i stan också.. Jag tror nästan att familjen ska gå på den, då får dom gå utan mej, haatar (Okej, "hatar" kanske är ett lite väl hårt ord..) Cirkusar.. Det är ju såå tråkigt. Mormor och Morfar kom över igår kväll, dom hade varit inne i stan hos mina små kusiner, T och P (Okej, det är inte bara mina kusiner, min lilla systers också), och köpt en studsmatta till dom. Då hade dom tänkt på oss också (fast vi redan hade en). Så då gadvdom oss 1400:- (Tillsammans) att kunna köpa, t.ex en ny, men vi delade på pengarna, den som vi har nu kanske är aaningen liten, men den funkar ju jätte bra! :D Så då fick jag 700:- till min "kassa" (Sparar till rätt dyra saker :P)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0