Idag..

.. Så hände det inte så mkt.. Vi hade 2 lektioner, Engelska och musik, och så slutade vi 10:50. Under musiken så fick vi prova på att spela trummor - Svårt säger jag bara, det är så mkt saker man ska göra samtidigt. Eftersom att vi är musikklassen så kommer nog dom flästa i klassen att bilda band, det skulle jag vilja göra. Om jag fick bestämma så skulle jag vilja.. Sjunga, även om jag är as kass på det, men det är det jag vill göra. Och pop blir det nog inte så många som vill spela, jag skulle vilja spela ngn låt med My Chemical Romance.. Som typ: "Dead!", "Cancer", "I don't love you" och "House of wolves". Sen skulle jag vilja spela ett par låtar med Fall Out Boys. Men sen VILLKA jag skulle vilja spela med vet jag faktiskt inte "/ Aja, alla kanske borde få lära känna varandra först >.<

Jopp.. Just nu så.. Lyssnar jag på musik, Avril Lavigne - One of those girls

Kram </3 // Jaoduu

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0