..

Snart har det gått en hel vecka sedan vi började. Allt är nytt. Skola, lärare, elever ( vänner ). Synd att man ska vara så blyg så att man nästan inte ens vågar Hej:a på de nya "klasskamraterna", jag är faktiskt lite besviken på mejsjälv. Men det kommer nog att ordna sej ( Hoppas jag "/ ). Aja, sjöng lite för mejsjälv härom dagen, och upptäkte att jag suger ( Inte alls roligt eftersom att jag älskar att sjunga ) . Menmen.. Det får gå ändå.. Och vem vet.. Det kan ju vara så att min röst "växer" för tillfället ( den är lite darrig och så kan jag komma på mej själv med att sjunga falskt på vissa ställen ). Vi får vänta och se. Internet har varit borta i 2 dagar också. Så då satt jag och ritade på paint. Men nu borde jag fortsätta med egelska läxant tills imorgon.

Kram </3 // Jaoduu

Kommentera
Postat av: Tilde

Elli, du suger inte på att sjunga !
Du skulle bara höra mig..

2007-08-24 @ 21:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0