Snö i Maj

Usch, det värsta jag kan komma att tänka på just nu är det kalla vädret just nu. Jag vill ju ha det varmt  när det inte är så långt kvar till sommarlovet. :/ Vi får hålla tummarna för att det blir bättre nästa vecka i stället :)

Idag när Mamma och Mikaela kom hem så hade dom lånat lite filmer, så jag har suttit och tittat på film med familjen på eftermiddagen :) Fast när den andra startades så orkade jag inte titta mer, så nu sitter jag här :p Det är "Elisabeth", jag kan höra alla ljud från mitt rum - fast det är ju inte så konstigt, jag har ju mitt rum precis bredvis vardagsrummet + att jag har dörren öppen just nu, haha x)

Här är en bild som jag knäppte på Stina lite tidigare den här månaden, den lilla plutten är så fruktansvärt sööt ^^ Fast det är ju alla hundar i och försig :)
image450

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0