Puricute.com

image449Det här kan jag verkligen lova att det är riktigt roligt :D På puricute.com kan du fixa till dina egna bilder med stickers gulliga ramar mm. Haha, jo, det är faktiskt roligt , så passa på att testa för du behöver inte ens vara medlem för att göra en egen bild :D

Så här blev bilden som jag gjorde ^^

[Fast bilderna blir ganska små när dom är klara, som min t.ex - den var aldrig större än vad den är här. Sen så klippte jag bort en rosa kant som fanns på båda sidor av bilden - det var inget fint :p]

Kommentera
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Jag kommer inte hjälpa till att ändra saker i designen då : )

2008-05-17 @ 13:07:05
URL: http://lindaslya.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0