Piinsamt :$

Hej på er :)
Idag hade jag tänkt att berätta en sak som hände när jag skulle kliva på bussen till skolan. Det här har Sanna skratta en hel del åt idag, fast så roligt var detfaktiskt inte x) Jo, så här var det: Klev på bussen som vanligt imorse, när jag väl kommit på och var påväg till en sittplats så känner jag att min väska har fastnat i någonting. Jag stannar för att dra den till mig, och så står jag i några sekunder innan jag vänder mig om och ser att väskan sitter fast i en fot som tillhör ett litet barn - och där hade jag stått och dragit, haha. Så vi skämtade om detta när vi var framme i skolan "Meh, det skulle ju inte vara mitt fel om benen gick av på ungen!" Säger jag (väldigt ironiskt). Haha, hoppsan hur det kan gå ibland :p

Hoppas ni får en bra eftermiddag :)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0