Nu tror jag att jag blir arg..

Innan jag tänkte lägga mej så hittade jag en blogg som verkade rätt så intressant till en början, men ju längre in i den som jag kom så blev jag bara argare. Det var nämligen en blogg där det bara skrivs ned en massa skitsaker. Det är en kille som har hand om denna blogg där han skriver att det är fel på kvinnor ibland, att alla som bloggar är feta och lägger upp en massa egopic's, att vissa konversationer ska man skippa helt för att han tycker att det är så himla tråkigt.

"Om man startar en konversation som man vet att man inte kan kontrollera är det lika bra att hålla käften", och hur ska man kunna veta att det inte går att hanteras innan den precis dragit igång? "Att berätta vad du känslomässigt tycker om det som diskuteras är TOTALT ointressant, inte ens din mamma vill veta." Vafan? det var min första tanke när jag läste den punkten.

Herre Gud, bara för att män inte är intresserade av känslomässigt pratande så betyder ju inte det att alla inte bryr sig om sina nära. Jag menar, jag vill ju veta hur det är när en person är ledsen eller liknande, hur den mår och varför det inte är som det ska. Om det däremot är en annan bloggare som jag aldig har träffat så kan jag förstå att det inte blir samma sak. En person som är helt okänd bryr man sig inte om på samma sätt, man kanske tänker att "stack'arn", men inte så mycket mer.

Alla bryr sig om sina nära och kära och gör säkert vad som hellst för att de ska må bra. Själv vill jag ju inte att mina vänner ska må dåligt. Då mår jag själv dåligt för att jag tycker synd om personen. Och är det någon som står mig ännu närmare, som inom familjen så är det väldigt jobbigt när det är någon som är ledsen.

Nu blev det en hel del snack, men hoppas att ni kommer sova gott. Nu lovar jag er att jag ska gå och lägga mej :p
Godnatt ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0