Morsdag - grattis mamma <3

Godmorgon bloggen :-)
(Haha, idag kände jag för att göra en glad gubbe med näsa :p) Idag är det morsdag, så grattis mamma :D ♥ Det har inte blivit något speciellt på morgonen i år (alla vaknar olika tider och sånt), men ikväll så ska vi gå och äta middag på något ställe, så det ordnar sig :)

Igår var det Eurovision songcontest, jag såg inte klart på det. Men jag fick höra i morse att det var Ryssland som vann. På vilken plats kom Sveriges bidrag på då? Jag såg inte x)


Nu ska jag kolla på lite andra bloggar - ha det så bra! :3


Kommentera
Postat av: Elin

hahhahaahha, 18 av 25 kom hon;)
hon är sämst

2008-05-25 @ 19:36:40
URL: http://eliinsoderberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0