Mordisk

image423
"Nej.. jag brukar inte ångra mig, och inte heller den här gången. Nu när det oförglömmliga hade hänt. Nej. Varför ska jag vara ångersfull? Lilla obetydliga jag, som inte gjort någon som hellst stor scen av det hela. Han låg där livlös på golvet. Nej, det var trots allt det här som han förtjänade. Blodet lyste i mina händer. Fortfarande ångrar jag mig inte. Men så kom jag på; Att det var ändå dig jag älskade."


Haha, det här är inte direkt en av bilderna jag är som nöjdast med direkt x)) Men i alla fall. Jag har alltid gillat den där lite.. udda konsten där det är.. hmm.. ja, lite deprition i det hela. Eller jag vet inte, kännslor kanske är det mer korrekta ordet. Men som sagt: Den udda konsten är som ögongodis för mig, så jag tänkte att jag skulle försöka mig på det lite.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0