Men asså ;/

Okej, riktigt rolig dag idag, eller ska jag säga "riktigt rolig" kanske. Nej, kan inte alls säga att den blev riktigt lyckad. Vi hade inte alla lektioner som visserligen var ganska skönt, men ändå. Det var sjukligt tråkigt.

Först så gick NO:n bort för att vi skulle gå och prata om konfirmation (hur stavas det? x) ). Om vad man får göra när man konfimerar sig. Vi fick svara på en massa frågor som dom hade lagt i en korg (det var en massa lappar med frågor på). Så gjorde vi en lek som kallades för "heta stolen", jag orkar inte berätta om hur den gick till. Så blev det en ammarbetsgrej efter det.

Sen så gick sista lektionen bort för att vi "flyttat" den till på torsdag för att vi ska ha något grejs då (jag vet vad det är vi ska göra, men jag kommer inte på vad det heter just nu), så då fick vi sluta en timme tidigare. Under den sista lektionen så hade vi prov i matte, det var andra delen. Och hade jag inte stannat på den där dumma frågan för att jag fick hjärnsläpp om hur man skulle räkna ut den så hade jag säkert hunnit med att ta bussen hem vid 15:30 - men nej, så blev det inte. Så jag fick gå till mammas jobb efter skolan.

Och på SO:n fick vi reda på våra prov om "Franska revolutionen". Jag skulle skriva mycket mer på frågorna om jag ville nå ett högre betyg än G (vafan). Så berättade hon att man ska jämföra med någonting, men asså - vem orkar?! Jag vet, nu är jag väldigt kritisk, men jag är så fruktansvärt trött på den här dagen nu - det är så äckligt skönt att det kommer en ny imorgon.

Uuuuusch, så har jag piano imorgon också, jag har inte direkt tränat så mycket på det. Så blir jag bara förbannad när jag sitter och trökar på den där låten som jag har i läxa. Och ännu sämre blir det när det går förbi folk (familjemedlemmar) som ska lyssna på när det går åt helvetet i spelandet.

Nej, det känns som att folk ställer alldeles för mycket krav på mig för tillfället och det är riktigt drygt. Det har helt enkelt blivit för mycket för mig den senaste tiden och det enda jag tänker på är hur mycket jag längtar efter sommarlovet.

Kommentera
Postat av: Cajsa

Hej!
Titta gärna in på min nya, fina blogg:)

2008-05-13 @ 20:17:02
URL: http://theoddity.blogg.se
Postat av: tootally

Mysig blogg!
Ha en fortsatt trevlig kväll!

2008-05-13 @ 20:35:51
URL: http://tootally.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0