Imorgon blir det skoj :))

Hej bloggen ! :)
Igår blev det inte av att blogga någonting alls. Jag var hemma igår föresten, hudvudverk + att jag pluggade till provet som jag hade idag. Hoppas att jag är ursäktad :p

Imorgon har jag ledigt från skolan :) Lärarna skulle på något möte. Så det är lite tjejer som ska träffas och shoppa lite. Gud vad kul det ska bli! :D Jag tar bussen på morgonen in till stan' med Sanna för att ta en annan buss när vi kommer fram :p Där ska vi möta upp Emma, så vi åker dit tillsammans. Lite senare kommer Linnéa och Mickis också :))) Dessvärre så kunde inte Carro komma ;(( Vilken tur att imoron inte blir jordens undergång, utan att det kommer fler shoppingdagar.


Detta är min shoppinglista
(som jag har tänkt handla in):
♥ Långt linne från GinaTricot
♥ "Flugglajjor"
♥ Virkade ballerina's
♥ Pärlörhängen

Hoppas att jag hittar det jag vill ha :))


Kommentera
Postat av: Jonnna

Jag har hittat långa linnen på Veromoda/Only igår när jag var och handla :) Har tänkt köpa ett sånt själv ;D Tänkte bara ge lite tips! Hade bäst/
Jojjo

2008-05-28 @ 12:50:16
URL: http://s0cka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0