Godmorgon vänner :)

Haha, godmorgon är kanske inte världens bästa ord att använda klockan 13 på dagen :p Fast nu har jag faktiskt varit vaken i en timme, men jag känner mej ändå ganska skamsen för att jag inte vaknade lite tidigare :p För nu har jag ju missat en halv dag, men det är sånt man får ta ibland :)

Igår kväll satt jag uppe och tittade på film. "Brudens far 2" var det :) När filmen var slut så skulle jag gå och lägga mej, men precis som jag släckte lampan så fick jag min ångest som kan komma ibland när jag går och lägger mej. Så då gick jag in till Mamma och Pappa, och där somnade jag. Det är riktigt skönt att få känna sej så liten och ynklig ibland, så att man faktiskt fortfarande kan sova i sina föräldrars säng - precis som när man var en liten plutt :}

Idag blir det nog inte av att göra så mycket. Har lust att prata med någon, men jag vet inte vem, och jag har inga pengar på mobilen så jag kan ändå inte ringa till någon. Haha, så kan det gå ibland :p

Ha en bra dag :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0