Gårdagens marknad

Heej alla :)


Nu hade jag tänkt att jag skulle berätta lite för er om hur det var igår. Gick ju på marknad med Jonna, Tilde och Sanna :) Vi åkte runt 9:40, så var vi inne i stan' när klockan var 10:00. Vi började gå omkring (som man brukar när man går på marknad :p) Nästan direkt så hittade jag det som jag var ute efter - en MCR-tröja :D Och Jonna köpte en likadan :) Efter ett tag så hittade jag en till, men jag tänkte att jag skulle fundera lite på den. Fast det blev att jag köpte den också efter ett tag - så jag är jättenöjd nu :D Sen så köpte vi en heliumballong. Har en film på det här under när jag pratar (fast säger inte så mycket). Jag har en till, men jag vet inte om jag får för Jonna eftersom att hon är med på bilden, så jag väntar med att ladda upp den.

Inte för att det hörs så jättemycket att jag har helium i munnen då men i vanliga fall har jag (rätt så mycket) mörkare röst.

Sen så träffade vi Erika också, så vi gick med henne en stund tills hon skulle jobba. Vi åkte karusell så att jag fick ont på min vänstra sida, men det är inte så farligt :)

Nu kommer det lite bilder:
image426
Mina älskvärda tröjor :D

image427
Och här är våran spejsiga ballong :)

Nej, nu får ni ha det så bra, hejdå.


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0