Det är nästan så att jag döör

Hello, vänner.
Hoppas att ni har haft det bra idag. Nu har jag snart varit hemma i en timme, det blev inen simning för min del idag, jag är helt sluut. Igår kväll var jag vaken till 23:30 ungefär (vilket är ganska sent för mej som brukar gå och l'gga mej vid 21-tiden :p). Anledningen till att jag inte somnade fören då var att jag låg och läste i min världsbästa bok i ett par timmar :) "Den du inte ser" heter den och är skriven av Mari Jungstedt. Det är en kriminaldeckare som är himlans spännande kan jag lova, så här står det på baksidan av boken som beskrivning:

"Efter att ha bråkat med sin pojkvän på den årliga sommarfesten med vännerna går Helena Hillerström ut med hunden. På den dimmiga stranden möter hon någon. Hon återfinns brutalt mördad.
När småbarnsmamman Frida Lindh efter en kväll på krogen hittas mördad på ett liknande sätt, också hon med trosorna intryckta i munnen, står det klart för kriminalkommisarien Anders Knutas att han har med samma gärningsman att göra. Någon som säkerligen kommer att mörda igen.

Mediauppbådet är stort. Paniken sprider sig och är på väg att lamslå hela ön. Väljer mördaren slumpvis eller finns det en plan - och i så fall, vem blir nästa offer?
"

Åååh, det är så bra. Det går nästan inte att sluta faktiskt :) Fast det beror ju på vad man tycker om att läsa för böcker. Haha, chansen är i alla fall stor att jag kommer ligga vaken inatt också för att läsa :p

I skolan så hade vi praktislt prov i NO:n idag. Eftersom vi håller på med ellära så gick det praktiska provet ut på att koppla ihop batterier och lampor så att de lyste. Hoppas att det gick bra för mig. Det känns som att det gick någotlunda bra i alla fall :) Fast jag kanske har helt fel om den saken :p Imorgon blir det ett vanligt skriftligt prov i ämnet, hur det kommer gå är det nog bara Gud som vet, haha :p

Idag blev det ett lite längre inlägg än vanligt, men här stannar jag i berättelsen. Ha en bra dag på er :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0