Äntligen

Ja, äntligen. Mer är så säger jag inte. Eller inte just denna sekund :p Men nu när det är en ny så kan jag lika gärna passa på att vad det var jag tänkte på. Nu har jag försökt hur länge som hellst att logga in på bloggen, men det gick inte - hur jag än försökte. Det är så jobbigt när det blir så, men nu ska vi inte tänka med på det ;)

Idag hade vi prov i matte, det var A-delen som skulle göras. Imorgon kommer B-delen. Hoppas att det går bra. På NO'n så fick vi tillbaka våra fysikprov som vi gjorde förra veckan, både det praktiska och skriftliga provet. För mig gick det bra - alla rätt :) Fast det var ett extremt lätt prov så man kunde inte få MGV.. Aja, jag får vara nöjd med det jag fick ;p

Ha det bra! :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0