Sjuk .__.'

Nu har jag varit hemma i två hela dagar. Jag lyckades ju att bli sjuk redan första dagen i skolan efter 1 veckas lov. Kände mej inte så väldigt sjuk på morgonen, jag hade lite hosta, men det var ju inget farligare än det. Trött var jag också, men trodde att det berodde på att jag somnade runt 12 på natten. Det kanske var så det var också, jag fick i alla fall hög feber under dagen, mag och huvudverk, blev yr och fruktansvärt trött. Jag gick nästan hela skoldagen - förutom den sista som var gymnastik, då gick jag och sjukanmälde mej till läraren så åkte jag till Mammas jobb. Där sov jag i en timma ugefär. När jag kom hem så hade jag nästan 40 graders feber. Det är nog inte det bästa att börja en skolvecka på 'detta viset'.

Idag har jag försökt sova en hel del, men lyckades aldrig, så jag har varit väldigt trött större del av dagen. Ibland blir texten suddig, så ser inte riktigt vad jag skrivit emellanåt. Fick lite glass nyss som kom från Mormor :}

Nu blev det suddigt igen -.-'


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0