Shoppat idag :

Åkte och handlade lite idag med Mamma och Mikaela. Kollade på MQ och Gina Tricot efter tröjorna som jag förälskat mej i på internet, jag hittade båda, men ingen satt bra >_<

Här är det som jag hittade i alla fall :) :

image209
Rött linne: Från Gina Tricot 99 kr
Tjocktröja: Från Gina Tricot -pris okänt-

image210
Blått linne: Från Cubus 129 kr
Grå stickad tröja: Från Cubus 190 kr

image211
         
Stövletter: Från Din Sko 399 kr

Japps, här var då min inköpslista :) Nu måste jag börja spara pengar igen, har inte så mycket kvar längre ;p

Föresten så blev jag jätteglad idag när jag loggade in på bloggen och fick syn på alla kommentarer! Tack ska ni ha :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0