Propp mätt - på soppa =)

Okej, nu var det ett bra tag sedan jag senast åt, men jag är fortfarande så mätt så att jag har ont i magen ;p Det var majssoppa - som jag bett om ett tag nu, så Mamma fixade lite majssoppa till mej idag :D Självklart höll jag på att äta ihjäl mej på det, men det är ju så gott :9 Fast nu ska jag sluta att prata om mat. Mamma försökte hjälpa mej med no grejen idag. Det är botanik vi håller på med. Ska ha prov i det på onsdag.. 4 ord - Jag känner mej heldum -.-' Jag borde ha läst mycket mer under dessa två veckor som jag har varit hemma, men jag tappade ju bort no-boken, gissa vart jag hittade den - i skolväskan! Hur dum får man bli lix x)) Jaja, jag hittade den i alla fall och nu ska jag läsa som om det vore det sista jag gör vid liv. Haha ;3 Men nu måste jag få bra resultat på provet, det senaste resultatet jag fick var ett ynka puttit G :@ Fast då hade jag också varit sjuk, och jag hade inte tagit mej igenom hela mattekapitlet (det var ett matteprov -.-')

Nu ska jag kila iväg till TV:n för att kolla lite Simpsons med min lillasyster, haha, jag behöver värkligen få skratta lite nu. Brukar annars inte kolla på The Simpsons så mycket ^ Hejdå, ha det bäst :D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0