Påsklov !

"Äntligen, äntligen har påsklovet kommit"

Så skulle jag kanske kunnat ha skrivit om jag faktiskt hade gått i skolan lite längre istället för att vara sjuk i två veckor. Hur som hellst så är et lov nu igen - även om jag hade klarat av att gå i skolan en vecka till. Men det är ju som det är ;p

Just nu är jag inne på bilddagboken, men det är inte så många "roliga" som har lagt upp nya bilder. Eller inte dom som jag har kvar att kolla på ^

Slutade tidigt idag, det var skönt eftersom att torsdagar brukar kunna bli dryga. Så vid 12 idag slutade alla lektioner. Fast dom som slutade tidigare än 12 fick ju gå då. Jag gick och lunchade med Emma och Carro sen. Det var köttbullar från igår x) Sen så fick jag sitta kvar i skolan för att vänta på att jag skulle kunna gå på sånglektion.
- Ja folket, jag provade en sånglektion idag, det lät säkert förjävligt :D
Så vid två tog jag bussen hem.

Bara för att jag inte är så duktig på att ladda upp bilder här på bloggen så får det bli lite bilder på min "fina" spargris som jag målade för typ två år sedan ;}

image193

         
       Sidan                               Bakifrån                              Snett

Det var allt för idag (men förmodligen kommer det mer i alla fall)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0