Onsdag 19/3 - 08

Idag blev det bara en enda lektion i skolan. På den lektionen hade vi prov också, det vra botanik som vi hade som "ämne". Så.. läran om växter. Låter inte det "otroligt roligt? ;p Hoppas i alla fall att det gick bra :)

Bilddagboken har ju gjorts om helt, i början kändes det helt omöjligt att hitta rätt. Men jag tror att jag börjar vänja mej lite nu. Fast det känns ju ändå ganska ovant än. Aja, det kommer nog med tiden :) Jag fixade faktiskt ett konto på den engelska bilddagboken idag :9 www.thephotodiary.com jag har samma namn som förut - eller som jag har på det svenska bilddagboken.

Jag funderar på att ha en klocka på bloggen också, men jag vet inte riktigt om jag ska. Vi får se ;)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0