Mitt ord om att: ljuga om sin ålder .

Nu blev jag bara tvungen att kommentera det här. Jag var nyss inne på bilddagboken och tittade lite, så kommer jag in på folk från min gamla skola (bytte ju när jag skulle börja 7:an, finns bara upp till 6:an där). Och de har ju, såklart, skrivit att de är ett år äldre än vad de egentligen är. Jag blir så.. äckligt förbannad på dem. De är inte direkt de "typerna" som skulle kunna vara ett år äldre, de skulle snarare vara ett år yngre - det är så omoget! Jag menar, ett enda ynka år äldre? Varför skriver man bara inte att man är, få se.. 25 år på direkten? Jag tar det i alla fall som en förolämpning eftersom att de är yngre än mej, men skriver att de är lika gamla.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0