Läxläsar söndag_

Hej där :)
Idag känner jag mej riktigt duktig faktiskt (ego ;p). Jag har faktiskt hunnit med en hel del läxor som jag fått hem under tiden jag varit sjuk. SO:n har jag fixat lite med. Vi håller på med Franska revolutionen och jag har gjort klart frågorna på första kolumnen. Jag skulle inte göra klart alla frågorna i häftet, men jag har ju kvar frågorna i andra och tredje kolumnen. I SV:n håller vi på med dagböcker. Vi ska skriva en dagbok som innehåller 7 dagar, dvs en vecka. Men man ska inte skriva om en själv, utan man ska hitta på en 'historia'. Jag har gjort 3 dagar, jag fick skrivkramp efter den 3:e dagen, så jag ska fortsätta lite senare. Sen så har jag läst lite botanik - låter inte det otroligt 'roligt'? ;) Och det sista kapitlet ska snart skrivas in till "Boken om mej" - jag vet att jag har varit jätte seg att skriva den :x Aja, så ska jag snart göra franska läxan som jag hade för två veckor sedan, haha x) . Okej, men jag har fått undan en hel del i alla fall.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0