Första dagen i skolan - på länge

Idag så gick jag änstligen till skolan igen efter två veckor. Riktigt roligt var det faktiskt att träffa vännerna igen :}  Och den här gången känns det inte som att jag ligger så mycket efter som jag gjorde förra gången jag var sjuk. Så jag är jätte nöjd med det :D

Nu har dom äntligen gjort om designen på bilddagboken.se - inte för att det blev så mycket bättre än förut då -.-' Det bara krånglar och jag vet inte vart jag ska klicka för att komma rätt :s Fast det kanske bara känns så för att det dampar på min dator. Seegt är det också.

Missade en del av musiken idag eftersom att vi fick sitta i aoulan (stavning? :s jag suger på att stava - det vet jag redan x] ) för att lyssna på föreläsning om folk i Afrika typ. Vi har en slags insammling på skolan som hjälper folk där borta att få gå i skola. "Auktion Tansania" eller vad det nu heter ^

Bajs på bdb som inte funkar :@ (ursäkta mitt ordval ;p)

Hmm.. Vad var det jag skulle säga nu då? Jag har helt glömt av >.< Nej vänta! Nu kom det. Kom på ett namn åt Erika idag, man skulle kunna kalla henne för "Erikaka" haha :D Vad var det hon sa omdet.. Typ "Va?!" Haha :p
Så sa jag någonting (på skoja) till Sanna och Carro när vi skulle ha gympa (vi var i omklädningsrummet). Jag hade ju tights idag, så drog jag ner dom (men inte helt). Jag ba': "Kolla, jag har dagishäng!" och Sanna svarade med typ: "Vad har du för språk, Elinor?" Haha, det lät så sjukt roligt x)

Nu måste jag faktiskt sluta för idag, har läxor att göra.. Som jag måste göra tills imorgon -.-' Fick det idag eftersom att jag varit hemma.

Bilddagboken dampar - som vanligt.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0