Drömmar ¨

Nu började mina "drömfilmer" igen. Nämligen om framtida arbeten. Jag vill ju verkligen arbeta med musiken. Eller för att säga det tydligare - att få sjunga. Inte som någon musiklärare, utan att få stå på en stor scen, med massa människor som tycker om min musik (skriver ju egna låtar redan nu). Med strålkastarna riktade mot mej och resten av bandet som står bakom mej. Nu säger jag inte att det är dom jag spelar med i dagsläget. Jag är ganska säker på att vi kommer sluta spela inom en.. ja. Ska vi säga ett år kanske? Så det känns inte så roligt, men det finns ju alltid andra man kan spela med i så fall. Nu kanske jag inte låter så väldigt snäll när jag säger detta, men det är så jag tror det kommer bli faktiskt. Men hoppas att det ligger längre ifrån än vad jag tror.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0