Äntligen fredag

Yess, så var det äntligen fredag igen. Inte för att jag har haft någon direkt arbetsvecka den här veckan då men. Det är ändå så härligt med fredag. I min familj har vi som någon slags "överenskommelse" (jag vet inte vad jag ska kalla det, jag hade ordet för en stund sedan, men det försvann). Det är att vi ska - varje fredag - ha tacos till middag, och efter det tar vi fram godiset som pappa och min lillasyster varit och handlat samtidigt som de köpt ingredienserna till tacon. Så häller vi upp det och sätter oss vid TV:n. Det är som en lite ritual :} Fast jag brukar ofta tröttna ur i slutet. Det brukar bli att jag sätter mej vid datorn för det mesta.

För bara någon dag sedan hoppade basisten ur bandet som jag är med i. Det var himla tråkigt :( För hon var (rent ut sagt) skit duktig tycker jag. Hon brukar nämligen hjälpa mej om jag kommer av mej när vi repar. Hon brukar stå lite snett emot mej och sjuknga med. Så glömmer jag bort hur texten går så kan jag bara kolla på henne. Nu blev vi bara fyra, och det kommer säkert att bli en massa tjatter nu när jag kommer tillbaka på måndag. Det kommer inte att bli samma sak nu. Och vem som ska spela bas är för mej en gåta :s förmodligen blir det jag eftersom att jag är den enda som inte spelar något instrument. Hm, det är himla tråkigt att hon hoppade av.

Ni får ha det så bra. Hejdå ♥

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0