Vad händer idag då? :)

Hej på er.
Idag blir jag nog ensam hela dagen. Har inte hittat på något. Det skulle vara roligt att vara med någon en stund på dagen, men jag är redan rätt trött - och så har det varit de senaste dagarna, att jag lägger mig en tid, sen sover jag ca 10-11 timmar. Men ändå så är jag trött bara någon timme senare efter att jag vaknat :p

Men vad händer för er idag då? :))

Kommentera
Postat av: TantMaria tittar in!

Tja, har försökt att träna lite, städat, handlat och att gå ut med hundarna mellan regnskurarna vilket inte är lätt. Vi har fortfarande inte kommit så långt, för mina dogs vill inte vara ute i regnet då slokar dem;)

Ha det bäst!

2008-06-19 @ 14:07:08
URL: http://mariasbalkong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0