"Utflykten"

Hej vänner! :))
Den här dagen har faktiskt varit väldigt lyckad tycker jag :) Jag fick lite sovmorgon imorse, så fick jag sluta tidigare än vad jag brukar göra, inga liktioner, BAAAD! :D haha, men det var kul att åka och bada. Varmt var det också (jag orkar inte göra en glad gubbe överallt, annars hade varit en gubbe efter varje mening, typ ^^). Det var tipsprommenad också med frågor om klassen, och då var det så att vi skulle tävla om vem som var snabbast att dricka upp vatten ur ett sugrör. Så då var det tre personer från klassen på varje tävling. Grillning, spel osv. blev det också. Det var så kul! :) Jag, Iida, Sanna och kajsa simmade till mitten av sjön också, men längre fick vi inte simma. Och jag hade inte heller vågat att simma längre - jag tycker att fiskar är så himla äckliga och vill helst inte simma i samma sjö som de..!

När vi skulle åka (Emma, Jag, Carro och Sanna) så fick vi stressa jättemycket. Jag och Sanna skulle ju med bussen, men vi åkte lite tidigare för att ta en buss som gick ännu tidigare än den vi först tänkte ta.

Nu kom jag på att jag har en festis i min väska, haha, så jag ska gå och hämta den! :p kommer strax.


Mmm.. Apelsin-festisarna är nog min absoluta favoritsmak på festisar (små paketerade festisar med 25cl)
Vilken är din favoritsmak? :))


Kommentera
Postat av: Anonym

näää, päron är godast :D:D

2008-06-03 @ 22:01:45
URL: http://flickankallasellinore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0