Regn, film och möten

Hej bloggen! :)
Idag har det i stort sett regnat hela dagen. Inte direkt så roligt under sommarlovet :p Idag har jag träffat Tilde, Jonna och Sanna också, det var verkligen på tiden kändes det som :) Igår kväll så bestämde vi att vi skulle mötas klockan 12, och självklart så försover jag mig! Så på 20 minuter har jag på mig att byta om, göra mig iordning (borsta tänker, sminka mm.), och sedan komma iväg så att jag hinner i tid. Men jag kommer ändå en kvart för sent :p Hur som hellst. Vi satt och fikade ett tag, sen så gick vi hem till mig för att kolla på film "Love and other disasters". Den var lite smårolig faktiskt - eller den var faktiskt rolig :)

Iiimorgon.. så ska jag på möte klockan 12. Hoppas bara att jag vaknar i tid imorgon i alla fall :p Vi ska diskutera/planera lite till varan övernattning som vi håller i. Detta kommer att bli förstå gången som.. "föreningen" arrangerar något. Så det ska bli roligt att se hur många det är som kommer på det :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0