Nu är jag..

..Måttligt trött på min mobiltelefon. Nu när jag har haft den i ett par år börjar den bli lite repig, söndrig, tråkig och den glappar. Japps, den glappar, om jag håller på att skriva ett långt sms ibland så slutar knapparna att fungera, stänger jag då ihop den så fortsätter desplayen och knapparna att lysa och några sekunder senare så stänger den av sig själv. Kameran är usel, spelen är sjuuukt ståååkiigaa.. Och det går inte heller att ladda ner några roliga teman till den. Den har inte mp3 eller radio heller.

Sammanfattning: Min ihopfällbara Samsung är allmänt tråkig, väldigt lätthanterlig och utan, så kallade, bra funktioner.

Kommentera
Postat av: Katarina

Hejsan :) På www.prisjakt.nu kan du jämföra priser och egenskaper på ett väldigt smidigt sätt ifall du funderar på att köpa en ny :)

2008-06-09 @ 13:09:07
Postat av: Rob the robot

Börja spara 50 pix i veckan så har du på 20 veckor 1000 spänn. Be sen farsan och morsan om resten om du lyckats så kan du tjacka en ny....



hjärter dam

2008-06-09 @ 23:20:01
Postat av: Elin

du, samsung x640 är sämst;)

2008-06-10 @ 20:59:18
URL: http://eliinsoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0