Natti natt, bloggen

Godkväll (haha, för att vara lite gammaldags ^^), jag ska snart gå och börja göra mig iordning för att gå och sova. Tänkte bara rafsa ihop ett kort inlägg först. Jag kommer att sova bäst i natt, jag som ska sova utomhus :D jag trivs så bra där ute. Gud vad mysigt det ska bli, haha :p Helt ensam x) men ändå, det kommer fortfarande att bli riktigt mysigt.

Nu har det varit ganska tomt på bilder den senaste tiden, men jag har j uinte photoshop på den här datorn. Men jag ska fixa ihop en bild på andra datorn (som inte internet fungerar på för tillfället), så får jag fixa över den till den här datorn. För nu har jag varit ute och fotat en hel del också, så snart måste jag ladda över lite bilder. Faktiskt så tror jag att jag ska göra det imorgon när jag kommer hem från skolan - för jag längtar faktiskt efter mitt älskade photoshop ♥


D A G E N S :

Låt: My name is Jonas - Weeser
Plagg:  Linne och shorts
Kompis: Jonna
Frukost: Äggröra
Humö: Glader :))
Middag: Grillat kött
Sport: Cykling
Saknad: Choklad (6)
Längtan:  Sommarlov ♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0