Jag längtar*

Hej bloggen :)
Nu har jag börjat längta riktigt ordentligt till morgondagen. Om ni frågar vad det är som kommer hända imorgon då? Jo, det kan jag berätta. Vi har startat en förening här i trakten, och vi har tänkt att vi ska göra en övernattning i ett hus här i närheten. Vi kommer att ha TV:spel, mat, brännboll och sånt. Sen så har vi handlat en massa chips och läsk till kvällen. Sen så går det att sova över. Det är 23 personer som har anmält sig, så vi blir 31 stycken. Så detta känns ganska lyckat för att vara den första stora grejen vi håller i :)

Bilder från kvällen kan ni nog se på antingen lördag eller söndag. Det beror på hur trött jag är på lördagen :p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0