Jag är inte duktig på att blogga.. at the moment

Hej bloggen. :)
Nej, jag är verkligen inte duktig på att blogga just nu. Har inte haft tid/lust till det. Jag har inte varit hemma så mkt heller.


Jag lovade ju att jag skulle berätta om hur mmin midsommar var, så det kanske är på tiden att jag berättar om den :) I fredags så åkte hela familjen till Pappas hemtrakter och tittade på lite majstångsresning där. Riktigt fint kan jag berätta att det var :)) Fast vädret var dock inte det bästa, men det gick ju bra ändå. På lördagen så åkte jag hem till Amanda för att sova över hos henne med Emma :) Vi kollade på skräckfilm "Halloween", som egentligen inte är så väldigt läskig, man blir bara.. typ stressad av den :p Sen så somnade vi vid 4-tiden ^^ så jag var ganska trött dagen efter.

På söndagen så sov jag över hos Jonna efter att vi varit ute och cyklat i någon timme och pratat i.. 2 timmar typ :p Men det var kuul i alla fall :D


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0