Home again

Hej bloggen :)
Nu är jag hemma igen. Jag är väldigt trött nu efter att ha varit ute ett tag. hur som hellst, så gick mötet riktigt bra faktiskt, tycker jag i alla fall :p Vi kom fram till hur mycket pengar det skulle gå åt på ett ungefär till all mat som ska handlas in till festen. Så skrev vi en lista på vad som skulle handlas. Vi kom överrens att vi kunde ta pengar från vårat konto istället för att jag skulle betala med mina egna pengar.

Det tog väl ungefär 2 timmar till att komma fram till detta, så vid 14-tiden var mötet slut. Fast jag och Jonna gick på en promenad i solljuset en stund, sen så gick vi och fikade med Sanna :) Men, som sagt, så är jag väldigt trött nu :p

*Hugs*

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0