Hemmasysslor

Hejsan bloggen! :))
Idag känns det verkligen som att jag har slösat bort min lediga morgon till att gå upp tidigare än vad jag skulle behöva. Myggen väckte mig imorse, så efter det kunde jag inte somna om. Jag har blivit biten ett antal gånger av dem på händerna, benen, fötterna och i ansiktet. Men jag känner inte av myggbetten, så det är bra :)

Idag har jag fått i uppgift att göra iordning bryggan. Jag ska olja in den så att man kan ha den i vattnet. Nej, jag har inte fixat ett "riktigt" sommarjobb åt mig i år, så jag arbetar lite hemma istället. Vi får se hur det blir nästa år, jag ska nog försöka få till något jobb tills dess. Jag får vara ute i god tid då i stället :p

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0