En riktig stranddag

Hej bloggibloggen :)
Idag har det varit en riktig stranddag för mig. jag åkte iväg på cykeln för att möta upp Jonna, Tilde, Linn och Sanna vid affärn', men då hade de redan börjat åka på vägen mot mig, så jag mötte dem vid.. hälften av vägen kanske det var. Jag låg mest på torra land och solade. När jag inte solade så badade jag fötterna och rodde lite båt med de andra :))

Ikväll så ska jag sova utomhus i lillstugan hade jag tänkt, det är så hima mysigt att sova där på sommrarna. jag har tagit ut täcke, kuddar och allting. Till och med väckarklockan har jag plockat med mig ut för att komma upp i tid imorgon till skolan. Men imorgon är det min sista riktiga skoldag :D Så ska vi börja plocka ur skåpen också, ta hem böckerna och sånt.


Åhh, jag längtar så otroligt mycket efter sommarlovet, det ska bli så skönt :) ♥


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0