En nyduschad Elinor

Hejsan svejsan bloggen :)
Här sitter jag framför datorn helt nyduschad framför datorn i min mysiga pyamas :D ♥ *Kärlek på myskläder*

Btw så håller jag på att tappa tålamodet på msn en aning. Jag har försökt enmiljon gånger att logga in, men har icke lyckats! Fast nu gick det! :D Haha, men kuuuul, då var ingen annan inloggad istället x)) Alla kanske har samma problem med att försöka logga in? :p AAARGH x)

AAAJ! Jag bet mig sternhårt i läppen nu också! Ao, det gör fett ont :p Och som att det inte räcker med det så har jag fått en munblåsa idag också. Det svider som fan kan jag säga.

Kommentera
Postat av: marrererererre

Ja verkligen, kom in, men inga kontakter är online, skumt!

2008-06-16 @ 23:40:20
URL: http://omarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0