*Baksugen*

Hej bloggen :)
Om ni bara visste hur det kliar i mina fingrar efter att få baka *drömma*. Muffins, muffins, muffins. Det är himla roligt - och enkelt att göra en sats med muffins :) Så jag tror att jag ska vispa ihop några imorgon. Vi får se om jag deckorerar dem denna gång, men det är just det som får mig att längta extra mycket efter att få baka ^^ Så någon kommer säkert att få bli lite finare än de andra :} Hoppas jag :}

Idag har jag längtat extra mycket efter att fota lite, men jag har haft väääärldens "ingen-inspiration-dag-idag" dag idag (haha ;p). Så det blev inte så mycket mer än bilden gär under på pappas kamera. Äh, jag tar nog igen mig :) Men nu har jag börjat tröttna på att fota blommor och sånt, nu är jag mer ute efter känslor och rörelser. Så det skulle vara roligt om någon skulle vilja bli fotad, ska höra med någon av vännerna någon dag tror jag :)

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0