Baddag med klassen {imorgon}

Hej bloggen! :))
Imorgon så ska klassen bort och bada. Det kommer nog bli ganska så roligt tror jag :) Även om typ alla i min klass verkar rätt så blyga av sig, så tror jag att vi faktiskt kan ha roligt också, så var det i alla fall när vi var och kollade på massa djur (kor och hästar är "mycket"). Men alla umgicks typ med alla, eller hur man nu vill uttrycka det. Killar och tjejer umgicks tillsammans och med djuren. Så det blir nog bra imorgon :)


Ida hade vi våran sista riktiga skoldag innan sommarlovet. Ändå gick vi inte en hel skoldag, så jag kunde ta en tidig buss hem :p Så det var ju lite skönt att få komma hem tidigt.

Inatt så sov jag inget vidare. Först så hade jag svårt att somna pga. att det var för ljust och det var massa myggor i rummet. Så då gick jag upp och slog igång myggmaskinen. Försökte somna igen, och efter ett tag så lyckas jag :D Självklart blir jag väckt klockan 3 på morgonen av att fåglarna börjar prata.. (det måste vara otroligt tråkigt att läsa detta)


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0