Imorgon åker jag :D

Hejsan bloggen (:
Imorgon åker jag på lite semester med familjen :) Ska gå lite på Ullared mm. Sen så kommer jag hem igen på lördag (jag hoppas på många sms :D).

Igår så sov Jonna, Tilde och Sanna över här - trevlans var det, som det brukar vara (:

Mormor kom över en stund på eftermiddagen också, jag har haft namnsdag, så hon kom över och sa grattis, så fick jag en film också :D Ska nog kolla på den ikväll ^^ "Crash" heter den. Såhär står det på baksidan:

"Fördommens fula ansikte visar sig bland alla raser och klasser. Osäkerhet och rädslan för det obekanta styr våra tankar, påverkar vårt handlande och kulminerar i hat och vrede.


En het da i Los Angeles sker en bilolycka. Detta för samman en rad människors liv. Alla inblandade tvingas göra ett val som ställer deras moral på sin spets och som medför konsekvenser som de sedan får leva med resten av sina liv. Detta är en laddad skildring av ett rasistiskt Los Angeles där polisen är korrupt och rättväsendet har surnat.
"

Spännande låter det som tkr jag (:

Kommentera
Postat av: Mari

Ha en trevlig dag du med ;)

2008-07-15 @ 00:06:22
URL: http://maasikas.blogg.se/
Postat av: Anonym

hej elinor, du när du kmr hem kan inte du göra en design på min blogg då? hehe :)

2008-07-15 @ 10:59:14
URL: http://ellinorejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0