simtävling .

Idag så var jag och tittade på när systeryster simtävlade, det gick faktiskt ganska bra med tanke på att det bara är hennes andra tävling hon är på :3        hon kom typ 2:a på alla grenar, så det var ju bra.. Jag var där och sålde lotter.. Så jag var där hela dagen, det var så drygt för det är ju så fruktansvärt VARMT! :o    Ajja, nu är jag hemma i alla fall.

Igår så var jag med Linn i några timmar, vi var hemma hos henne så då passade vi på att köra lite singstar :DDD  det var kuligt - även om jag sög stort på det (jag kan typ inga HSM låtar, det var det singstar hon hade : | ) 

Imorgon så är det skola igen, jag hoppas värkligen på att få tillbaka mitt NO-prov då. Jag vill veta mitt resultat  :33
Men nu så ka jag sluta, måste vara pigg imorgon ;))))

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0