kamera :DD <33

Idag så fick jag äntligen min kamera :DDD Jag har gått och väntat hela helgen på att få hämta ut den, jag trode inte att den skulle komma på ett tag, men den hade kommit i fredags x))  det blev lite firande av min födelsdag idag - fast att jag inte fyller år förens imorgon x'D  men det blev bättre idag, sen så kommer det lite släktingar också.

Fick inte så mkt, men jag bryr mej inte om mängden. Det är ju ändå TANKEN som räknas :DD  Jag fick ju en kamera - som inte var alldeles för billig. Kan räkna upp det jag fick:
  • Kameran ;D
  • Påfyllning till telefonen; 250 kr
  • godis (av Mikaela)


Och just nu så sitter jag på msn och lyssnar på musik. Ska snart logga in på bdb också.


Ha det bra ;D

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0