Installation av ps? - troligen :DD

image60Tjossan

Idag så lyckades jag faktiskt att vakna tidigare :DD  Satte mobilen på ringning vid 9. Jag satte den en bit ifrån min säng så att jag måste gå upp för att stänga ev den. Men sen så gick jag ju och la mej igen, men jag sov.. en timma kanske, men jag vaknade igen vid halv11. Så då läste jag i en halv timme i min bok. Hmm.. Det var kanske inte någon vidare bra tid att gå upp, men det är mycket bättre än vad jag gjort innan. Idga så ska jag installera PhotoShop också :DDDDD  Pappa skulle hjälpa mej med det. Och jag behövde inte förklara vad det var, båda mina föräldrar har tydligen hållt på lite med det :o det trodde inte jag. Mamma gick någon datakurs förut, så då hade hon bland annat jobbat lite med ps, så vi ska tydligen ha en skiva här hemma med det ^^  Men sen så berättade hon att Pappa också jobbat lite med det, han har redigerat bilder på mej och Mikaela när vi var små. Men jag skulle ändå vilja prova pogrammet som jag fick låna av Tilde. Men nu så ska jag fortsätta min dag, ha det bra!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0