Äntligen fredag£

image140Så var det den dagen som nog de flesta har längtat efter - Fredag :DD  Särskillt jag skulle jag nog tro, eller kanske hela min klass ^_^  Vi slutar ju extra tidigt på fredagar ;)  Just nu så håller jag på och väntar på att bdb ska ladda klart, den fukar inte för Sanna heller, det är ju inte så konstigt om man blir aningen förbannad.. Sen så fixade jag en bild åt Emma idag också, lägger upp en av dom här tror jag. Men aja, lyssnar på musik också - Linking Park. Så pratar jag med Sanna och Emma på msn också :))))   Fick en ny uppgift av Emma då - Att göra en tvillingbild åt henne [[[:  Men jag har ingen bild där hela hon är med, så hon skulle fråga lite folk 8)   

Bdb funkar fortfarande inte.. Daamp - typ  Ska fixa en tvillingbild åt Emmzz nu, så hejdåå..






Damp på bdb.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0