2:a veckan

Nu så är det inne på andra veckan då jag är hemma. Jag håller visserligen på och piggnar till, men jag tror nog ändå inte att jag kommer till skolan förens på fredag så att jag inte hinner blir sjuk igen. Jag skulle säkert kunna gå till skolan imorgon om det inte var en så jobbig dag då. Det kan bli kanska svårt att hinna med om man ska om man precis varit sjuk. Så det blir nog inte förens på fredag då vi (7c) slutar vid 10:50. Men vi får se, jag kanske går till skolan i alla fall eftersom att vi har prov på torsdag, det skulle vara ganska bra att få det gjort, och den lektionen är på morgonen, så jag skulle kunna åka till skolan, göra provet och sedan åka hem kanske. Fast det är nog lite bra att stanna hemma och göra det senare eftersom att jag inte varit med på alla lektioner och genomgångar. Jag får kolla om det är ngt jag missat när jag kommer tillbaka och göra provet då. Meen i alla fall så ska jag ner för att ta en kopp te nu - hejdå.

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0