»

Häh, så sitter man här och har ingenting att göra igen, eller pratar lite men Jonna på msn.. och lyssnar på musik på Youtube. Men annars så är det ingenting, träff med tjejorna (det har jag berättat om förut också) blir det idag också. Om vi hittar ngt ställe att vara på. Nu måste jag hitta på ngt annat än datorn snart så att jag inte växer fast här, så det kan nog vara bra att gå och äta frukost eftersom att jag inte gjort det idag. Usch just prdet "äta" låter så vidrigt :s vet inte varför jag tkr just det, det kanske är själva innebörden, man tuggar maten till ngn slags.. deg som man trycker ner i halsen sen :// Usch, nu blev jag äcklad.. Ha det bra! (v


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0