14:00 = min morgon ..

image128Idag så vaknade jag inte förens vid 14 - tiden. Var inte så glad då eftersom att jag ställt väckarklockan på ringning vid 7. Så när jag såg hur mycket klockan var så började jag bråka lite på min lillasyster som inte väckte mej efter att klockan ringt -.-'  Lite senare under dagen så så hjälpte jag Mamma att ta in ved till brasan, så åkte vi och lämnade massa skräp, och efter det så gick vi till Mormor och Morfar för att lämna något papper som de hade glömt, så där stannade vi i en kvart kanske. Och någon timme efter det så fick jag skivan med PhotoShop av Sanna som jag skulle låna efter att hon haft den. Sen så ska den tillbaka till Tilde (:  Försökte installera men då måste jag logga in som administatör, och jag vet inte hur man gör det >.<  så jag ska prata med Pappa sen. Han och Mamma är på fest och kommer typ inte hen förens vid 2 i natt :s  så jag får prata med dom imorgon i stället. Nu så ska jag sluta skriva - Hejdå

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0