Yoga med mammis

Hejsan, Skulle fölsja med Mamma och prova på yoga idag, eller om det var typ Poweryoga ;p Idag så har jag inte gjort s mycket.. Kollat på "Bullet in a bibel" eller vad den nu heter. Hur som hellst så är det en DVD med Green Day som jag fick för några år sedan. För tillfället så drömmer jag om ett par My Chemical Romance album som jag gärna skulle vilja ha i mitt skiv-ställ (heter det så?). När dom dessutom har gått ned i pris blir det ännu mer frästande att köpa dem. Ååh, så är det ju dom där DVD:erna med MRC också. Grr! Att man ska vara så fattig! >_< Så är det all My Chem musik som inte finns på något album än, så man bara går runt och väntar på att de ska skälla en ny skiva. Snart orkar jag inte vänta längre! o.o

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0