Träning #

Kom nyss hem från träningen - som är simning ;p  Haha, Sanna tycker alltid att jag ska säga att jag ska och simma, men jag tycker att det låter så konstigt.
Hej, jag ska och simma.
Hej, jag ska på träning.
Vad låter bäst egentligen? ^o) Men det får vi ta ngn annan gång. Vad som händer senare idag har jag ingen aning om, jag tar nog dagen som den kommer :) Just nu så håller jag på och loggar in på msn i alla fall, ska se om det finns några roliga att prata med :DD Och.. bredvid mej så ligger det lite pengar sedan i fredags. Ska räkna hur mycket det är, jag hade med mej 250:- och jag har 114,50 kvar, så är Sanna skylldig mej 5:- och jag är skylldig Tilde 2,50 ^

Men nu så ska jag kolla lite på bilddagboken tror jag. Inte för att jag har några nya bilder eller så, men det kanske är andra som laggt upp nya bilder :)  Sen så ska jag fixa lite till på designen också, ska byta textstil. Jag vill inte ha Arial på själva texten, ska nog ta samma stil som jag har på rubriken just nu och byta ut den mot något annat.

Hejdåå. (v

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Syns ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0